Florida Vlog || Disney's Skyliner, Art of Animation, Fort Wilderness, & Pandora at DAK!

Posted on

5 thoughts on “Florida Vlog || Disney's Skyliner, Art of Animation, Fort Wilderness, & Pandora at DAK!”

  1. The intro tho . That was smooth between the lion king and welcome to Florida

    The definition of EPCOT tho .. wait lmao it really means something omg ๐Ÿ˜ฑ ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    Happy you liked the skyliner. Itโ€™s starting to grow on me.

    Wtf .. why have I not seen the donut box tho lmaoooo .. I need to get there before the 23rd

    I want to see the future of Epcot dammit omg Iโ€™m missing out !!

    The second room
    Dopeeeeeeeee . I love

    That pizza pillow ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ decisions were made

    This is quality. I could see the raindrops from the waterfalls from afar. Good work camera

    Iโ€™ve been to that Lion King show once (that I remember) and I believe it was with you the first time I met you and you invited me to DAK the next day๐Ÿ˜‚๐Ÿ’™

    Your camera holy shit. Hollywood looks niceeee

    I still need to ride Slinky Dog
    Had a fastpass and missed it by 1 min (with the grace period) thank you for not putting the whole ride you da bomb
    I must ride
    Oh wait
    I will see it at the end ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ I must watch your vids in its entirety

    People mover is the best lol

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *